
Publicēts: 07.10.2020.
Atjaunināts: 28.05.2025.
Atjaunināts: 28.05.2025.
Mums ir svarīgs klientu viedoklis un apmierinātība ar Centra sniegtajiem pakalpojumiem. Mēs uzskatām, ka cieša sadarbība ar klientiem un viņu ieteikumu izzināšana palīdz mums nepārtraukti uzlabot sniegtos pakalpojumus.
Saskaņā ar apstiprināto Kvalitātes politiku un Centra darbības funkcijām un kompetencēm ir izstrādāta un ieviesta Kvalitātes pārvaldības sistēma. Tā tiek nepārtraukti aktualizēta, ievērojot LVS EN ISO/IEC 17025 standarta prasības, kas nodrošina sniegto pakalpojumu augstu kvalitāti un uzticamību.
Tiesu medicīnas ekspertīzes laboratoriju departamenta laboratorijas ir akreditētas kopš 2013. gada.
- No 2019. gada 11. oktobra Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs (LATAK) ir apliecinājis laboratoriju spēju veikt testēšanu atbilstoši LVS EN ISO/IEC 17025:2017 standarta prasībām.
- Akreditācija nodrošina, ka laboratoriju testēšanas rezultāti ir precīzi, uzticami un starptautiski atzīti.
- Laboratorijas regulāri piedalās starplaboratoriju salīdzinošajā testēšanā (SST), lai pārbaudītu kompetenci un nodrošinātu rezultātu atbilstību un salīdzināmību.
Centrs regulāri veic klientu aptaujas, lai novērtētu apmierinātību un identificētu uzlabojumu iespējas. Aptaujas izvērtējumi:
Centrs rūpīgi izskata ikvienu saņemto atsauksmi un sūdzību, lai pilnveidotu darba kvalitāti.
Atsauksmes un jautājumus iespējams iesniegt:
- pa pastu: Hipokrāta iela 2 k-6, Rīga, Latvija, LV-1079
- E-pastā: pasts@vtmec.gov.lv
- E-adresē: elektroniskai un drošai saziņai.
Svarīgi!Lai nodrošinātu datu drošību, lūdzam neizmantot e-pastu fizisko personu datu, komercinformācijas vai citas aizsargājamas informācijas nosūtīšanai..
Atbilde sūdzības iesniedzējam tiek sniegta rakstiski.