Atjaunināts: 28.10.2025.
Pievienots: 04.11.2020
Mums ir svarīgs klientu viedoklis un apmierinātība ar Centra sniegtajiem pakalpojumiem. Mēs uzskatām, ka cieša sadarbība ar klientiem un viņu ieteikumu izzināšana palīdz mums nepārtraukti uzlabot sniegtos pakalpojumus.
Pievienots: 04.11.2020
Saskaņā ar apstiprināto Kvalitātes politiku un Centra darbības funkcijām un kompetencēm ir izstrādāta un ieviesta Kvalitātes pārvaldības sistēma. Tā tiek nepārtraukti aktualizēta, ievērojot LVS EN ISO/IEC 17025 standarta prasības, kas nodrošina sniegto pakalpojumu augstu kvalitāti un uzticamību.
Tiesu medicīnas ekspertīzes laboratoriju departamenta laboratorijas ir akreditētas kopš 2013. gada.
- No 2019. gada 11. oktobra Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs (LATAK) ir apliecinājis laboratoriju spēju veikt testēšanu atbilstoši LVS EN ISO/IEC 17025:2017 standarta prasībām.
- Akreditācija nodrošina, ka laboratoriju testēšanas rezultāti ir precīzi, uzticami un starptautiski atzīti.
- Laboratorijas regulāri piedalās starplaboratoriju salīdzinošajā testēšanā (SST), lai pārbaudītu kompetenci un nodrošinātu rezultātu atbilstību un salīdzināmību.
Pievienots: 01.11.2022
Centrs regulāri veic klientu aptaujas, lai novērtētu apmierinātību un identificētu uzlabojumu iespējas. Aptaujas izvērtējumi:
Pievienots: 18.09.2024
Pievienots: 18.09.2024
Pievienots: 20.10.2023
Pievienots: 15.09.2022
Pievienots: 04.11.2020
Pievienots: 04.11.2020
Pievienots: 04.11.2020
Centrs rūpīgi izskata ikvienu saņemto atsauksmi un sūdzību, lai pilnveidotu darba kvalitāti.
Atsauksmes un jautājumus iespējams iesniegt:
- pa pastu: Hipokrāta iela 2 k-6, Rīga, Latvija, LV-1079
- E-pastā: pasts@vtmec.gov.lv
- E-adresē: elektroniskai un drošai saziņai.
Svarīgi!Lai nodrošinātu datu drošību, lūdzam neizmantot e-pastu fizisko personu datu, komercinformācijas vai citas aizsargājamas informācijas nosūtīšanai..
Atbilde sūdzības iesniedzējam tiek sniegta rakstiski.
